topbella

Friday, June 20, 2014

Rinduuuuu BLOG BabyAelongz ku!!!

Assalamualaikum wbt..

Sudah terlalu lama aku x mencoret membebel dalam blogku ni. Rindu ngan blog aku ni sebenarnya, tapi masa terlalu mencemburuiku dan aku pun sekarang memang dah xcukup kaki tangan nak menulis blog.



Hehehe... dan terlalu banyak perubahan pertambahan dalam hidupku kini. Dengan kehadiran cahayamata yang ke-3. Opss!! Ngeee... Dalam x sedar dah ada 3 orang cahayamata. Dan akhirnya cahayamataku yang ketiga, aku dah ada baby boy. ^_^
Syukur Alhamdulillah.. rezeki Allah beri untukku dan suami.

NurErynaImani, MuhammadMusyrif, NurErynaBatrisyia

No comments:

Post a Comment

Tentang Diriku...

My photo
This is about myself.. Raianah@BabyAelongz binti Abdul Rani. Aku ialah anak kepada Abdul Rani bin Said, isteri kepada Mohd Syazwan bin Mohd Lattef dan Bonda kepada anak2ku NurEryna Batrisyia, Nur Eryna Imani dan Muhammad Musyrif. Inilah kisahku, nukilanku dari pandangan, hati, fikiran dan perasaanku yang ingin ku kongsi bersama. Gembira, marah, sedih, suka, duka, tangis dan tawa.. TO LOVE SOMEONE IS NOTHING, TO BE LOVED BY SOMEONE IS SOMETHING, TO BE LOVED BY SOMEONE YOU LOVE IS EXCITING,BUT.... TO BE LOVED BY ALLAH IS EVERYTHING!!!