topbella

Thursday, September 30, 2010

Kenangan Terindah

 Assalamualaikum..
05/06/2009..aku telah selamat di ijabkabulkan  dengan pasanganku Mohd Syazwan Mohd Lateff hanya dengan sekali lafaz..
Alhamdulillah.. Bersyukur aku kepadaMu Ya Allah, kerana Kau telah mempermudahkan segalanya bagiku.. Kini dia telah sah menjadi suamiku.
Aku bermohon dan berdo'a padaMu Ya Allah, agar Kau memelihara hubungan kami ini dengan limpahan rahmatMu dan semoga pernikahan kami ini berkekalan hingga ke pintu syurga.

Aku terima nikah Raianah Binti Abdul Rani dengan mas kawinnya RM....tunai
 Alhamdulillah..hanya dengan sekali lafaz kami sah menjadi suami isteri..^_^

1. Batal air sembahyang dari suamiku
2. Cincin dari ibu mertuaku



Kenangan Terindah with Chentaku...
Persalinanku... Jadi princess korea and london sekejap..hihi

Malam berinai...

 Time bersanding...^_^
 

1 comment:

  1. Semoga hubungan cinta kita yang suci ini berakhir di pintu syurga.. Insyaallah...

    ReplyDelete

Tentang Diriku...

My photo
This is about myself.. Raianah@BabyAelongz binti Abdul Rani. Aku ialah anak kepada Abdul Rani bin Said, isteri kepada Mohd Syazwan bin Mohd Lattef dan Bonda kepada anak2ku NurEryna Batrisyia, Nur Eryna Imani dan Muhammad Musyrif. Inilah kisahku, nukilanku dari pandangan, hati, fikiran dan perasaanku yang ingin ku kongsi bersama. Gembira, marah, sedih, suka, duka, tangis dan tawa.. TO LOVE SOMEONE IS NOTHING, TO BE LOVED BY SOMEONE IS SOMETHING, TO BE LOVED BY SOMEONE YOU LOVE IS EXCITING,BUT.... TO BE LOVED BY ALLAH IS EVERYTHING!!!